15/4 -10 Torsdag Bra jobbat Djurgårn <3

Efter jobbet mötte jag Hanna & åkte till bolaget. Skulle hjälpa en vän ;) hahah
Sen vart de hemgång.
Trodde de skulle bli en vanligt tråk dag men H-P & Matte kom & hämta mig så drog vi hem till Carro & Danne och kollade Hockeyn :D
Djurgårn van med 4 - 3 :D Så jääävla bra.
Carro & jag snackade om att kanske köpa årskort till fotbollen i sommar. Har vela ha de varje år men har inte funnits någon och gå me. Men detta år kanske :D :D :D

Måste bara tillägga att H-ps nya Evo e MYCKET bättre & snyggare än Supran ;) hahah
Men sen har ju jag varit Evo kåt i flera år så kanke därför ;)
Bra byte i alla fall ;) hahahah

I morgon bär de av till Flen direkt efter jobbet. Ska bara ha crawl gruppen en timme sen drar vi :).
Blir nog lite tränar bus denna gång också ;) hahah

Peace out ;)

Ps. Grattis Danne på 20 årsdagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0