18/4 -10 Söndag Back from Flen :)

Nu är man äntligen hemma :) Eller nä så ska jag inte säga. Jag ÄLSKAR Flen :).
Har varit en jätte kul helg.
Simmarna har varit jätte duktiga.
Men de roligaste var ju när jag, Axel, Tobbe & Kasper drog iväg om nätterna & Bada haha. Sen satt vi ju även brutalt länge i bastun & snacka skit haha. Värsta var på lördag natten när vi snacka om skräckfilmer och sen skulle jag gå & byta om helt själv haha SKIT LÄBBIGT ;)

Kul som fan vare i alla fall. Vart ju även bowling på lördagen. Där jag hade vunnit över Tobbe om inte hade fuskat ;) haha villket lädde till att jag var tvungen & vara me i lagkappen haha hemskt :P
Men jag ska ha revanch säger jag bara ;)

  

Idag när vi väl kom hem så vara bara 2 timmar kvar till crawlen börja, så jag & Axel drog och käka på kolgrillen :). Skum servitris, de fösta hon gjorde när hon kom fram till bordet var och sucka :P haha vem fan gör de ? :P Kicken direkt säger jag ju bara :P

Får se om man hittar på någe kul ikväll. Värkar inte så, skla snart snagga bror min i alla fall ;) De e på tiden ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0