20/4 -10 Tisdag Heelt vanlig tisdag

Ja denna tisdag har varit som alla andra. Jobba sen super stress till badet ;)
Skulle ha tränat efter men alla banorna var så fulla så jag stog & snacka skit me Nathali i stället.
Var hemma runt halv 10 kanske.
Men i morgon ska jag i alla fall träna :D Jag längtar, nu var de nästan en hel vecka sen.


Asså jag vill så jävla gärna ha en lägenhet nu. Jag orkar inte me att bo hemma längre, nu är det dags för mig att lämna boet, eller de har väl varit dags i flera år igentligen ;) hahah
Ne men jag håller värkligen på att få psyk-bryt.

+ att jag längtar så brutalt till sommaren, och semestern. Uteservering, öl, solsken ja hela stämningen.
Längtar så brutalt <3

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0