27/4 -10 Tisdag Fan vad jag e sämst :P haha

Snacka om bad update :P haha jag skyller på min piss dator som inte funkar :P haha

Helgen:

Fredag
Groggade hos Carro efter jobbet. Köpte ÄNTLIGEN min röda grogg grej haha (vet ej vad den heter men de e de goaste som finns). Sen vart de Piccan, de e de skönaste alternativet när man jobbar dan efter :P

Lördag:
Blev segis dag hos Carro, kollade matchen, eller ja halva ... vi somnade hahahahha, sen vart de P-rulle & as garv haha (Party för par över 50) haha skit äcklig ;P
Sen åkte vi till Maxi & handlade massa gosaker, visste inte va vi ville ha så de blev lite blandat haha .. skönt & ta de lugnt för en gångs skull faktiskt :P

Storstädade i söndags :D De e JÄTTE FINT i mitt rum nu .. elle ja om man gämför me hur de brukar se ut ;)
Efter de jobbade jag. Sen kom H-p & hämta mig så mötte vi upp Matte o.c sen bar de av till Moraberg. Där mötte vi Carro & Danne. Vart ganska besviken på att  racet inte blev av, fan att snuten alltid ska paja allt :( men men vad gör man.

Det blir ingen träning denna vecka för ja ge sjuk :( Jätte ont i halsen & jag vägrar att vara sjuk denna helg ;) Så jag ska vila upp mig ordentligt & ta hand om stakars halsen hahaha

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0