5/4 -10 Måndag Sista lediga dagen

Sista lediga dagen på denna långa helgen då :)
Kom hem runt 12 tiden i morse & efter de har jag bara varit hemma. Lite trist men va gör man.

Skulle åkte på race igår men kom för sent såde va inga där :P Så vi åkte & rack några öl hos Carro & Danne i stället. Blev kvar där över natten.
På dagen åkte jag även hem till min lilla Emz & käkade middag med Henne, Manne & Monica :). Alltid lika kul & träffa henne <3 

Är ganska nöjd över denna påsk faktiskt.
Vart party hos Kimpa i Torsdags. Var riktigt kul faktiskt även fast vi inte var så många :). Alla kvartade kvar där över natten också. Nä de va bara riktigt kul faktiskt :)

På fredagen agerade jag Taxi halva natten :P. Vart hemgång ganska tidigt efter som jag skulle åkte till Elmia tidigt på Lördagmorgonen.
Vart en kul road trip :P haha jag & Carro & sitta som inpackade sillar i baksättet på Supran :P hahah Men de gick.
Vi fick ju inte dricka i bilen så vi stannade på många PÖR-Pauser ;) hahah
Men de va lika bra, då slapp man vara as dyng när man kom fram ;) hahah

Får se om man hittar på någon ikväll men de ser ganska mörkt ut tyvär :( :P.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0