6/4 -10 Tisdag Back at work :)

Visst att de är skönt att vara ledig .. men de finns INGENTING negativt med att komma tillbaka till jobbet :)
Mer än att jag måste gå upp tidigt ;)
ÄLSKAR mitt jobb, kunde inte hamnat på något bättre ställe. Går itne en ända dag utan att jag garvar arslet av mig ;) I fucking looove it :D

Nu sitter jag & lyssnar på en av mina nya favolåtar.
Bad Girlfriend med Theory of a deadman ;)
Tycker den passar in lite på mig .. mer än att jag inte är någons flickvän dåra :P haha
Men men .. Jag ÄLSKAR den i alla fall  :)

Fan vad jag måste bra just nu :D Måste bara säga de :) Inte nog med att våren är på väg, men mitt liv rullar ju på som fan :D
Allt är bara bra ... Som jag sa förut :) Jag är på väg att bli mitt gamla jag & jag storm trivs :D



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0