11/8 -10 Onsdag Snart över

Detta e sista semester veckan. Sen e det ett helt år kvar tills man har semester igen.
Så nu vill jag ta vara på denna vecka så klart, men de e inte så lätt när man inte har några pengar :(
Skramlade ihop lite igår och gick ut på ett par öl med brudarna (Emz, Maggie & Freja)
Det var typ jätte kul ;)
Var på OJ OJ OJ, Freja välte en palm ;) haha Klant arsel



Idag har ja varit i Skärholmen med Maggie, sen åkte vi till Flempan och käka på Subway :D Muuuuuums
Vad ska jag göra nu?
Ingen aning hahaha, kanske träffa syrran :D Hon kommer ju tillbaka idag :D
Dumma människa som flyttat till Norrland ;)

Snart ska jag sätta igång med min träning igen, blev ett ganska långt uppehåll nu under semestern, men ne fy fan, nu ere dags igen :D
På måndag kör jag igång

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0