18/8 -10 Onsdag I´m simply the best ;)

Idag har varit en grymt bra dag :D
Kan inte säga allt men de ena e att jag e grymt nära och få en lägenhet :D

Hoppas hoppas hoppas :D

Det har gått sjukt bra på jobbet idag :)

Gymade och de gick som en dans ne fy satan villken dag :D
E på toppen humör :D
Hopaps allt fortsätter så här :D

Hahahha han inte sluta göra smileys ;) De får mina få läsare ta hahahahahah :D:D:D:D:D:D:D:D

En jobbig grej bara.
ABS lampan lyser i nya bilen. Kollade upp de i måndags ovh de visadesig att de "bara" var en givare som måste bytas. Mekonomen hade ingen så jag orkade inte leta runt.
Men idag kollade jag lite, skoja inte att man har sån otur att de sitter färdigmonterat i hjulagret :(
Så jag måste byta hela skiten, Och den e ju super billig? Hahahah NEJ !!!
De va ganska runkit haha
MEn mene jag älskar min lilla Pärla ändå ;) hahahah

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0