21/8 -10 Lördag Crusing :D

Ikväll är de Stockholm Crusing :D
Är så jävla taggad :D Ska åka van men får se om de blir med the Dudès får Tullinge eller plutt grabbarna får Tumba :)
Änu lite oklart :)
Men kvällen kommer bli grym de e jag säker på :D

Igår vare kräftskiva hos Emz :D Var så jävla kul
Men jag käkar ju inte kräfter så blev pasta carbonara frön Druvan för min del haha
Vart även oerhört mycke alkohol haha, e så glad att Tom & Matte kom och hämta oss så jag slapp tågresan i de tillsåndet haha
De vart en massa gogg & bål ;) haha

Idag mår jag som jag förtjänar ;) Men de var värt de haha
Börjar bli människa igen så ska försöka få i mig lite mat haha

Tack ALLA underbara Party people
för en UNDERBAR kväll
;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0