2/8 -10 Måndag Back from Kuggnäs

Det slår aldrig fel, fan vad jag älskar Kuggnäs :D
3 dagar fylld med skratt och brutal fylla.
Jag längtar alltid tillbaka lika mycke när jag kommer där ifrån.
Jag har träffat så jävla mycke roliga människor. Asså de går inte att förklara, har haft så brutalt kul
Vi hade så sjukt roliga grannar :)

Dom bästa banden i helgen:
Völund smed <3
Ultima Thule
Forbidden Rage
Kategoeri C
Heidrun
Heroes

Thule sjöng min låt :D -Alexandra :)

Jag har skrattat tamme fan heeela helgen, så sjukt underbar.
Jag saknar allt och alla redan nu, jag längtar så grymt mycke till Kuggnäs 2011.
Årets höjdpunkt <3

Jag fucking ÄSKLAR KUGGNÄS <3<3<3<3<3
Tack Emz & Freja :D

Peace out ;)



"Älska mig på en sten när det åskar" ;)
- Viktor grannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0