29/12 -10 Ons. LEDIG :D

Så jävla skönt nu e jag ledig fram till den 10:e
Såå jävla skönt. Ska se till & få lite saker gjort tänkte jag. Även fösöka träffa lite vänner som jag så sällan hinner me :(
Sorry Friends !!!
Man e så jävla trött när man jobbar. Hinner bara träna sen hem & laga mat & sova
Tur att man inte har nått så idiotiskt som en pojkvän ;) hahah
Snacka om tjafs de skulle bli :D

JAG HAR KÖPT EN NY TV!!!!!!!
Led tv också :)
As nice bild. E super nöjd.
Belv ingen 50 tum, bara 46.
Men de gör inget, typ ingen skilnad i bild men grym skilnad i pris.
Värsta kapet :D

I morgon ska jag åka med min lille bror till Skärholmen,
Har lovat honom de :)
& jag MÅSTE komma ihåg bolaget.
Glömde de idag ... haha klantskaft.

Weeei nyårsplanerna e bokade :D
Kommer bli grymt med dom bästa :D :D :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0