10/2 -10 Torsdag Heeeelt slut körd

Asså jag e hur seg som hälst. Hinenr igentligen inte ens sitta här. Måste gå och lägga mig. Men var tvungen och kolla lite mail osv.

Jag trivs jätte bra på verksatn än så länge. Mina arbetskläder kom idag så i morgon behöver jag inte låna chefens :P.
Igår vart de 2 servicear & ett broms byte, fast då hjälpte Tomas mig med allt. Idag jobbade jag själv :D Blev en service & 1 bromsbyte, bytte kupefilter på en V70 ... fy fan villket jävla jobb :P Fick typ ligga på golvet i framsätet .. INTE DIREKT STOR PLATS ;P hahha fast de va kul ändå :D
Hoppas det går bra i morgon också :)

Skulle ha åkt hem till Hanna Panna idag, men av vana så körde jag åt fel håll och när jag skulle vände så fastnade biljäveln i snön.
Så fick vänta på Mika i över en halv timme. Asså så jävla arg har jag itne varit på EVIGHETER. Jag satt typ & skrek i bilen hahaha helt sjukt.
Så han i alla fall inte till Hanna efter som jag skulle till jobb numemr 2 :P Så ska dit i morgon. Hatar att vi knappt ses längre :( Miss my little Honey <3



Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Miss you To<3<3

2010-02-11 @ 20:42:57
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0