11/2 -10 Torsdag I morgon är de fredag

Äntligen en lugnt stund :) Sitter framför dum burken och bara känner lugnet :) Ingen stress .. ingen tidspress .. bara chillar galet :P Har inte gjorde de på länge känns de som :P

Träffade aldrig Hanna panna idag, hon skulle jobba kvälls pass så får ta det någon annan dag, så typiskt :(

I morgon är det i alla fall fredag :) Känner att jag är värd ett par öl :D Är skit sugen .. har visserligen varit sen i typ tisdags :P.
Blir tydligen fest hos Kimpa :D Hoppas de blir som alla gamla hederliga fester, börjar sakna dom lite gran . Ser fram emot att få träffa alla, specielt min lilla Emz som jag inte har träffat på evighter känns de som. Miss my darling !
Fan hinner aldrig träffa kompisar nu för tiden, han knappt se en film men Shnattskiii i onsdags lixom, stress som vanligt, såg i alla fall Tjena kungen med min lilla älskling Joel Kinnaman :D Me just fucking loooove ;)





Men men ... ser fram emot morgon dagen :)
& på lördag ska tvillingarna döpas :)


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0