14/2 -10 Söndag Alla hjärtans piss dag ;)

Hatar alla hjärtans dag :P Varför ska samhället bestäma när man ska ge blommor till den man gillar för :P.
Jag skulle ju bli mer glad om jag fick något en helt vanlig dag, för de betyder ju att man får de för att man e omtyckt.
Får man något på alla hjärtans dag är de ju bara för att personen i fråga känner att han måste för att ALLA ANDRA GÖR DE :P
Så aja baja inga blommor på alla hjärtans dag :)
Visserligen e jag inte direkt någon romantiker över huvudtaget :P Så blommor och levande ljus e inte direkt mig grej hahahahahah
Dyk upp med en bra rulle & ett par kalla så e jag din ;) hahah


Var på tävling i Torvalla simhall i Haninge idag. Jag är nöjd :) Simmarna var duktiga. Nästa helg e de Seriesim som jag lovat att åka på, då har jag även Kasper & Axel vid min högra sida ;), tror de va i Sollentuna.

I fredags var jag ju hos Kimpa. Skit kul vare, vi dansade ju till vi drar till fjälen allihopa som SJÄLVKLART hamnade på facebook :P Pinsamt hahahaha Har inte kuna kolla på den än heller för min data e cp :P
I lördags var jag nykter, var på Piccan med Shnattskiii, Carro, Danne, Matte, Dennis & hans brud.

Nu blire sängen, i morgan ska jag jobba jobba jobba :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0