18/2 -10 Torsdag Dårhus nr 1!!!

Asså nu e jag så less, får fri spel. Är så förbbanat jävla trött på dessa människor i de här jävla dårhuset!
LÅT MIG VARA!
orkar inte med att folk ska lägga sig i saker dom inte har me & göra. De e mitt liv.
Hatar att de e dom som betalar hyra & hela jäääävla skiten.
Vill bort så jag slipper dom & deras jävla lögner & tjat hela tiden.
Visst att du inte kan hjälpa mig, men ljug inte & säg att du ska göra de då.

Så fort jag får en egen lägenhet så är de bara .. GOD BYE and erase!!
Vad bra att vi äntligen ska slippa varandra!!!
Ni har ju en egen liten familj nu, ut me de gamla bara

DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan jag som var så glad idag, så kommer man hem, och de förstårs direkt. FAN!!

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0