20/2 -10 Lördag irriterande

Hade skrivigt massa & allt bara försvann :P Fan pisst :P

Sitter i alla fall & lyssnar på Enhärjarna <3 & väntar på bussen.
Var lite negativ till att gå ut pga av väder & kyla :P Men nu blir de allt till att dra till kära lilla Piccan med Shnattskiii i alla fall :P

I morgon jobbar jag igen, fast inte fören 4 så de e lugnt :D Är tävling i Sollentuna, men åker med Kasper så slipper köra :D
I morse var de grymt jobbigt att komma upp, var på Harrys igår & röjde med Freja & ett par till. De va kul :) Men hade heeelt glömt att jag skulle jobba först haha, tur att man kom på de :P

Nu har jag fixat allt med bostadskö osv :D Bara börja söka för fullt. Får hoppas att lönen räcker för att dom ska tyka att man tjänar tillräckligt bra :P
Fan måste bort här ifrån, har till & med registerat mig hs Botkyrka Byggen fast jag var så bestämd att inte göra de :P haha Fan vill man bort så vill man :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0