21/2 -10 Söndag Party kväll & Seriesim

Hade as kul på Piccan igår. Blev lagom mycke dricka faktiskt, för en gång skull ;)
Träffade Maggie där också, och även Emma kom. 2 flickor som jag inte sätt på länge.
Ne de va en riktigt lyckad kväll, sluta me att jag var kvungen och åka Vårsta runt med bussen ;) hahah
Allt e Shnattskiiis fel ;) Hon e skuldig mig en tjäns ;)

I morse vaknade jag hyffsat tidigt. Skönt så man han bli människa innan de bar av till Sollentuna.
Seriesim gick bra faktiskt, vi kom 4:a allt som allt. De e bra jobbat :)

Efter jag kom hem har jag bara degat i sängen. Gjorde i ordning min special äggröra med rostade macker ;) muuuuums
så myste jag framför A-team. Blir nog ett par avsnitt till innan jag ska somna.
Ser INTE fram emot att skotta fram bilen i morgon bitti ;) FY FAN :P


(Harrys i Fredags)

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner du nån som heter sophie warodell?? hon brukar vara på harrys.

2010-02-24 @ 13:41:42
URL: http://crazyjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0