2/2 -10 Tisdag Imorgon så

I morgon ska jag åka iväg till Jordbro och snacka lite :). Om jag har förstått de rätt så blire typ en prov vecka för att se hur de går. Men ska som sakt ta reda på allt sånt i morgon.

Efter det blir de rättegång, är ju vittne till en liten incident på Piccan för över 2 år sen, känns lite surt & komma me de nu men men vad gör man. Får väl säga vad jag minns :P

I morse var tågen sena, så skyndar mig som fan när jag väl kommer fram till Häggvik, men när jag väl kommer till jobbet så får man ändå bara sitta stil på arslet i typ 2 timmar för att datorn inte fungerade :P
Lite segt, hade ju kunnat sova typ 2 timmar till i stället för att sitta där, Fucking SL :P

Ne nu blir lägg dags :) Mycke att göra i morgon :P

Peace out ;)

PS. Är besviken på Snabba cash, men fick se min darling i över 2 timmar så jag är inte så himla missnöjd ;). Ne men filmen var bra, den var bara inte vad jag förväntat mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0