23/2 -10 Tisdag Haft bättre dagar

Skulle som sakt till vårdcentralen i morse, när jag backar ut hör jag hur något knakar till framtill. Har inte tid att kolla så kör ändå, blir bara värre & värre.
Väl framme på vårdcentralen blir de så mycke fel & krångel att jag får sitta där i ca 4 timmar :S Asså jävla bajs system.
Fick i alla fall en bra läkare TILL SLUT så de va ju skönt i alla fall.

Sen var de bara ringa chefen & säga att hor bilen var paj.
Jag hade sån tur att Mika kunde åka från jobbet & köra mig till jobbet, annars vete fan när jag hade kommit, me tanke på hur bra SL sköter sig i dessa tider :P

Men men kom fram till slut i alla fall, sen hade jag sån tur att Tomas skulle mot Tumba så han släpte av mig i Fittja, sen kunde jag & Tobbe åka med moster till badet & gå på mötet, som var lika kul som vanligt :D
Så fick ett hyffsat bra slut på en lite halv irriterande dag :P

Ne fy fan nu e jag trött på piss bilen, dags att fixa Micran :D Jag har stoooora planer för den när den väl börjar funka ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0