24/2 -10 Onsdag Sista träningen i Vårby

För en stund sen kom jag ÄNTLIGEN hem :P Var sista träningen i Vårbybadet idag, på fredag får vi äntligen tillbaka får kära hall :D
Ska bli så skööönt :D Då blite bara till att jobba dubbelt 2 dagar i veckan :) Snacka om mer frittid :D

Har fått iväg anmälningarna till Adidas cupen också :) Skönt att ha de gjort :)

På fredag ska jag försöka få Micran till jobbet. Får se om jag kan fixa båda grejerna, beror på när delarna kommer & om nån kan hjälpa mig ;) haha får fråga snällt
I morgon har jag i alla fall tur, får låna grannens bil :D Skönt att de löste sig så jag slipper åka tåg & shiet ;)
hade aaaaaldrig pallat :P

Idag har jag faktiskt till & med kämpat emot min telefon skräck ;) haha Svarade i luren ett par gånger på jobbet, tyckte själv att de gick bra faktiskt. Kom inga jätte jobbiga fråger så de va skönt :D

Ne nu har jag varit uppe på tooook för länge!!!! Jag som skulle sova tidigit i dag :P hahah .... Jaaa .. Tjeeena lixom :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0