25/2 -10 Torsdag Imrgon ska den fixas :)

Som sakt !! Hor Audin gick ju sönder här i veckan. orkar jag lägga ner tid & energi på att fixa den? ALDRIG I LIVET!

Jag HATAR den bilen. Men som tur e har vi den söta lilla Micran i garget :) Så i morgon ska den få göra en liten hälsoundersökning på jobbet mitt & även få lite utbytta kroppsdelar :)
Sen ska den få följa med mig ut på upptäksfärd här i livet :D
Jag har stooooora planer för Röda faran :) Det ska bli min Älskling ;) <3

Fick lön idag :D Både från piss Manpower & kära Mekonomen :D
Cashen rullar in som dom ska ... Det går bra nu ;) hahah
Känns skönt att man börjar ha lite rullande ekonomi nu igen :) & efter som att man inte har specielt många utgifter så e det brutalt nice ;)
Money money money ;) It must be funny ;)



& i morgon ska jag på fest i Hallonbergen :) Ska fira Manne, Grattis grattis :)
Komemr nog bli riktigt kul i morgon tror jag :)
Yeeeea :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0