27/2 -10 Lördag allt & inget

Micran har fått nytt hjulager nu :) Men luftmassemättarn krånglar så får byta den, så hon står kvar på jobbet. Hoppas hon blir klar snart så man har nått & åka i :)
Fast de e kul & pyssla, när de funkar som de ska :P hahah

Igår firade vi Manne i Hallonbergen. Var jätte kul :D Var mycke folk, de uppskattar jag :)
Kvartade hos Emz & Manne .. haha brukar bli så, orkade fan inte åka hem asså :P
Men de vart en lyckad kväll :D

Ikväll ska jag på Piccan med Shanttskiii + en massa andra som jag vet ska dit så kalrt ;P :D Coverfabriken lirar så har lovat att gå :D
Ska även försöka hinan svänga förbi i Vårsta ikväll, dom firar Mårten så de vore kul & träffa dom :)
Tror de kommer bli en bra kväll de här :)
Men nu först ska jag på "Kalas" hos moster min, kusinen har fyllt.

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0