28/2 -10 Söndag Now it starts again ;)

Så e man tillbaka, från och me nu ere jobb heeela helgerna.
Fredag kväll, lördag morgon & söndag eftermiddag :P haha
Men nu kommer man ha mer tid på vardagarna i alla fall. De e riktigt skönt :)

Var riktigt kul på Piccan igår, träffade många roliga människor :D
& drack inte så specielt mycke så mår riktigt bra idag faktiskt :)
Blev inge Vårsta tyvär, fick inte tag i nån så åkte hem i stället. Shiet happends !

Nu ska jag snart röra mig ner till jobbet, så jävla skönt att man har så nära igen, lat som man e ;) hahah
Fast känner att jag skulle vilja göra något idag, träffa någon. Vem som hälst, bara man slipper va ensam :P Känner att jag vill ha sällskap idag :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0