5/2 -10 Fredag Aldrig en lugnt kväll ;)

Skulle vara hemma ikväll. Men så blir inte läget :P
Ska ut & köra Carro & c.o till Pasione sen till Piccan med Shnattskiii & Emma.

Har lite bråttom .. tänkte bara berätta att från & med måndag ska jag provjobba på Verkstan i Jordbro i 2 veckor :D Går de bra får jag nog fortsätta :D



Inte nog me de .. Snackade med Manpower idag & funkar de inte så är jag välkommen tillbaka för ett kontrakt på mellan 3 - 6 månader :D
Dom va tydligen skit nöjda med mig .. as kul och höra :D



Rättegången gick bra .. har ju inte fått veta vad domarna kom fram till men de borde man ju få veta snart.
Efter de drag jag med Emz & Carro och shopade lite i alla fall :D
Vart en MASSA snygga tröjor & en svart jeans kjol som jag letat efter i evigheter :D

Ut & röja satan :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0