6/2 -10 Lördag 4 timmars sömn

Drog som sakt ut igår, hade bara tänkte vara ute en stund men inte fan blev de så :P
Först hamnade jag hos HP med honom, Carro, Danne, Matte & Blondie.
Körde dom till Pasione sen drog jag till Piccan där jag mötte Shnattskiii & Emma + en massa andra glada jävlar :D
Var riktigt kul faktisit trott att jag inte drack :)

Vid 1 skulle jag åka & hämta packet på Pasione igen :P Då blir jag stoppad av snutten precis ovanför Statoilbacken :P Hjärtat satt i halsgropen på mig :P Höll ju inte direkt hastigen :P Men dom sa inget behövde bara blåsa, så frågade dom lite standardfrågor sen fick jag åka vidare ... villken jävla lättnad ;)

Hamnade i alla fall hos HP igen, hade hätte kul faktiskt har ju inte umgåts med fanskapen på så länge :)
Slutade i alla fall med att jag körde hem Blondie & Matte och var inte hemma fören halv 6 :P
Fick alltså ca 4 timmars sömn efter som jag skulle upp idag.

& idag ska jag fira Nina som blivigt 20 nu i veckan :)
Ska först på middag hos henne sen stan :) Riktigt vart vet jag inte än.
För hoppningsvis kommer Emz också :)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0