7/2 -10 Söndag Utvilad

Var hemma redan vid halv 1 i natt.
Käkade as god mat hos Nina & änu goare efter rätt :D
Sen drog vi till hotellet där henne syrra jobbar. Malmen tror jag de hetter.
Skulle typ vidare till Meduza sen men jag drog inte långt efter att vi kom till Söder, jag var så JÄVLA trött.
Kändes som att jag skulle somna heeeela tiden :P
Jag hoppas hon fick en bra födelsedag i alla fall :)

Sov i alla fall över 12 timmar i natt. Fick äntligen sova ut. Vaknade vid 2 idag sen harj ag bara varit hemma. Kollade på Hip hip hora & käka pizza ;)
Jag kommer ihåg när jag såg den filmen första gången, gick typ i 7:an eller nått.
Faaaaan vad jag saknar Storvretskolan, eller inte skolan i sig utan livet man levde då, alla kompisar ja jag saknar mitt liv för ett par år sen, jag mådde så bra & hade alltid så kul.
SAKNAR SAKNAR SAKNAR!!!!



I morgon är första dagen på nya jobbet ... är typ AS NERVÖS :P
Ber till gud att de går bra ;)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0