Boring night

Vart aldrig till att träffa någon :P Har glot på en av mina favofilmer med Lille bruuur :)
Troja - så jävla bra film, på den tiden kan vi snacka HEDER!!! Där handlade inte krig om att bomba oskyldiga från luften, då slogs man ... MAN mot MAN tills någon stupade. HJÄLTE MOD på riktigt!!
Vart har allt de tagit vägen? Dagens värld e full av fega kräk!!

Nu vet jag vad som e fel på hor Audin. Framfjädern e av. KUL? Ööö NEJ!!
Hoppas av Micran blir klar snart, i morgon har jag tur så moster kör mig till jobbet.
Men sen då? Ingen som hälst lust att åka tåg, hittar inte ens från stationen :P
Fan blir så trött på sånt här, 3 bilar men bara 1 funkar & vem måste offra sig & åka tåg? Som vanligt jag, BAJS !!!!!

Känner mig arg & irriterad, jag vill ha uppmuntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0