11/1 -10 Måndag Idag börjar de :)

Idag drar träningarna igång igen :) . Men efter som att badet renoveras så får vi köra i Vårbybadet me B-gruppen :P
Så ska dit ikväll. Blir ganska sena tider börjar inte fören 8 har jag för mig :P
Men de skiter jag i :D Ska bli så roligt
Måste ner till badet också & fixa med crawl grupperna ... måste dela in alla barnen :P Har TOTALT glömt de ... som tur e så drar inte de igång fören badet öppnar :)

Var jätte kul hos PH i lördags. Hade planerat att ta sista tåget därifrån men de glömde man ju bort såklart :P
Som tur va så körde super söta Nathalie hem mig så jag slapp åka nattbuss :)
Var hemma vid typ halv 5 :P
Så igår låg jag & sega i sängen typ heeeela dan ... eller ja fram till typ 3 :P
Sen drog jag & Shnattskiii ut ett tag ... drog till hennes far & snackade tatueringar :D
Snart ska jag gadda mig :D Weeeeeiii längtar längtar :D


Peace out ;)

 PS. Måste bara tillägga att jag inte är det MINSTA avundsjuk på Hanna Panna som e i Tailand just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0