14/1 -10 Torsdag Bio ikväll

Ska alldelles strax åka in till stan & träffa Emz & dra en bio. Hon skulle sluta runt 20 över 6 så hoppas hon hör av sig snart. Vet inte om hon skulle åka direkt från jobbet eller gå hem först.
Jag är gryyyyymt trött. Går ju upp så jävla tidigt nu är jag jobbar. Börjar ju redan kl 7 :P.
Men Så hoppas de inte blir jätte sent ikväll måste hinna få mina timmars sömn :P.

För övrigt går det super bra på jobbet :D Dom värkar va nöjda med mig & jag jobbar på som tusan. All satte sig efter bara halva första dagen :) Nu går allt flytande .. as skönt :)

Har i alla fall fått iväg anmälningarna till Eskilstuna :) Tror de komemr gå jätte bra .. ungarna var super duktiga idag ... hade bröstsim & frisims pass med mycke teknik och de såg as bra ut när vi var klara :)
Dom e så duktiga när dom anstänger sig :)

Var även hos Tina igår. Så jävla kul och ses. Det blir ju itne så ofta .. vi e duma som e dåliga påa tt höra av oss :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0