15/1 -10 Fredag Allt flyter :)

Måste bara börja med att jag mår så jävla bra :) Ingen anledning direkt men känns bara som att livet e härligt :)
vänner som man älskar, inga kärleksproblem, jobb, nöjen ja allt bara flyter på.
Inget som är dåligt lixom :) Nu ska jag hålla de så här :D
Bara man kan börja träna snart så kommer allt bli perfekt :)


Jag & Emz såg Old Dogs igår ... asså en av världens BÄSTA FILMER :D Jag garvade tamme fan igenom hela filmen. Bion måste hatat os med tanke på hur vi satt och asgarvade i flera minuter åt varje kul grej hahha.
Säger bara ... SE DEN ;)



Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska ju upp lite smått tidigt i morgon så krök tror jag inte de blir. Men har ingen lust & bara ligga hemma i alla fall.
Men alla e upptagna ju ... Shnattskiii åker till Västerås, Hanna Panna e i Tailand, Emz e med Manne, Tina åker till Robban ...... Va fan jag då ???? Vem ska leka med mig ? ;) hahahhaha


Peace out ;)


"Im all out of love, im so lost withot you"
- Old dogs (Bästa scenen) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0