16/1 -10 Lördag Krogen!!

Ikväll blire krogen. Bokade de med Emz efter bion i torsdags. Hon tänkte banga ur först efter som hon jobbar söndag & måste upp tidigt. Men jag har övertalat henne så de blir ett tag i alla fall :D
Är så extremt sugen på krogen.
Har inte varit ute sen min lilla insident där innan nyår :P Som slutade lyckligt som tur e ... Jag har flyyyyyyt ;)

Vara nere i gympa hallen i storvreten. Uppe med tuppen :P B-gruppen hade fys träning. Det gick helt ok faktiskt. Förtsåt att dom va trötta. Gick bättre på slutet :)

Igår vart jag bara hemma tyvär. Duchade typ i 1 & ½ timme ås vart för sent för att gå ut. Hände ändå inget :P
Får ta igen de idag.
Såg på filmen Allt flyter. Handlar om typ 40 åriga snubbar som börjar simma konstisim :P Hade jävligt mycke roliga komentarer, helt klart se värd :)



Peace out ;)

"Vad fan håller ni på med?
Konstsim!
BÖGJÄVLAR!
De e inte vi som simmar omkring i svart gummi"
Hahahah
-Allt flyter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0