18/1 -10 Måndag Slut på helgen nu börjar allvaret

Så var det måndag igen då :P ... Back to work. Men inte fan ska man klaga. E så glad att jag ens har jobb för tillfället. Har jag otur så förlängs de inte efter denna vecka. Men får hålla tummarna .. jag e ju duktigt på mitt jobb i alla fall. Ligger redan på Torsdagens jobb :D

Nu har jag mellan landat hemma ett par timmar innan de e dags att dra iväg till Vårby igen. Idag blir jag ensam .. om inte Saral kommer förstås .. de får vi se :).

Hade as kul i lördags :) Jag & Emz drog till en av våra stamis pubbar i Gamla stan ;). Denna gång vart de After, dom har så brutalt jävla god öl där :D Lite skum musik bara men ... So what ? ;)
Vi möte Erik i stan innan & så kom Mackan efter ett tag ... Mycket senare kom även Findus & Tobbe.
Så det blev en lyckad kväll, hyffsat lugn men endå kul :).
Kvartade hos Emz så att hon skulle stanna lite längre ;) ... hon hade planerat att dra ganska tidigt ... (Som att jag skulle släpa iväg henne :P)



Peace out ;)

"Jag kan trolla: du följer me hem, vi knullar, sen försvinner du" ;)
- Helgens vits :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0