19/1 -10 Tisdag Dubbel jobb

Snacka om att jag e slut :P Nu har jag jobbat dubbelt 2 dagar i rad. Kommer bli så i morgon också .. klagar inte jag trivs jätte bra på båda jobben, men sover ju inget om nätterna :P Man har ju fullt upp med annat :P

Idag gick de så jävla bra på jobbet, låg då pass mycke före att det inte fanns något för mig att göra efter lunch :P, så jag hoppade in hos Jennikitt packningen & hjälpte henne ... haha Team work ;)
Sen han jag i princip bara hem & vända sen vare bara hämta upp Tobbe & dra till Hallunda. Idag gick de mycke bättre än sist :)


MINA FILMER HAR KOMMIT :D Tänker hämta ut dom i morgon efter jobbet :D
De blev mäst typ "ungdomsfilmer" denna gången. Typ Fucking åmål (butalt underbar, nostalgi), Hip hip hora, Linas kvällsbok, Lasermannen, Nattbuss 807 mm. Hittade även en film som hette typ På hilmen lyser stjärnorna eller nått, ganska ny tror jag ... den värkar i alla fall as bra så jag köpte den :D Ska bli intressant och se :)



Ne undrar just om man ska försöka få sig lite sömn i natt :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0