20/1 -10 Onsdag Snart helg ;)

Lill lördag idag då :) Mitt gamla jag hade dragit ut & tagit en öl ikväll, nu när man har pengar & allt :) ... men nej nej ... Snart bär de av till nästa jobb istället & slutar inte fören halv 10 :P.
Då ere bara hem & nanna kudden.
Lite trist faktiskt .. hade suttit bra med en öl ;) E lite sugen faktiskt. Men va fan helgen är snart här så får väl hålla mig :P


Just nu ber jag bara till gudarna om förlängning. Vill inte bli arbetslös igen. Vill inte behöva gå till den där jävla Arbetsförmedlingen. Man känner sig så jävla värdelös när man går inte där :P, & inte fan vill jag behöva leva på bidrag heller. Jag vill JOBBA JOBBA JOBBA .. tjäna egna pengar, klara mig själv & börja bygga en framtid.
Jag vill flytta nu, orkar inte med att bo hemma, för mycke folk som bryr sig och bestämmer, trångt e de också .. Nej nu e de dags för fågeln att lämna boet ;)
Håller tummarna .. Hur ska det gå?



Skulle kanske på bio med några av tjejerna i morgon men så påminer Lille bruuur mig idag att jag lovat honom och åka iväg & handla .... Typiskt :P. Får bli nästa gång :).

Peace out ;)

PS: Hämtade filmerna efter jobbet :D Vet inte villken jag ska börja med :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0