2/1 -10 Nytt år = nya utmaningar :)

Livet är fullt av utmaningar. Jag stöter på nya hela tiden. Vissa är lättare än andra.
År 2009 var ett bra år. Jag är inte missnöjd :)
Nu på slutet har de hänt lite duma grejer men thats life. Nu får jag se till att klara av detta också :)
Just nu är livet välldigt upp & ner. Men jag hoppas att allt blir bra & jag älskar mina vänner som jag vet alltid står vid min sida :D

Jag önskar alla nära & kära ett gott nytt år :D <3


På nyår var vi hemma hos Kimpa :) Orkar inte räkna upp alla som var där men de vat en del.
Vart en riktigt trevlig kväll med goda vänner, alkohol & raketer :) allt som behövs.
"Jag tror fortfarande på att så som man spenderar nyår baserar på hur de nya året kommer vara" :)

Igår vart de en segis dag med MASSA filmer hemma hos Emz & Manne. drog ner & käka pizza & köpte Cola & chips :D Sen rörde vi oss i princip inte ur soffan :P haha
Jag blev kvar den natten också. Är fortfarande här men ska röra mig strax :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0