21/1 -10 Torsdag Äntligen träning :D

Ska iväg & simma med Linda ikväll :) Fan vad jag har längtat ... var ju evigheter sen nu ju. Vill ju komma igång.
Men som sakt de blir ordentligt när Storvretshallen blir klar :)
Ikväll blir de visserligen på "softsims tiden" i Fittja men what a fuck ska man göra :P. Fan jag måste få röra på mig innan jag smäller av :P hahah
Skulle ju ha åkt iväg & handlat med Lille Bruur men vi bestämde att ta de på lördag i stället :P

I morgon e sista dagen på jobbet. Vad jag vet än så länge i alla fall. Blir de förlängning får jag veta de i morgon. Är så jävla nervös :P
Håller tummarna.


Fan jag e så JÄVLA ÖL SUGEN :P Skulle sitta så jävla bra med en kall öl. I morgon kanske man kan ta en i alla fall .. ska ju inte upp så överdrivet tidigt på lördag ;P
Får se vad man bestämmer sig för :)

Peace out ;)




Hittade en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0