22/1 -10 Freeeedag :)

Sista dagen på Alfa Laval .. blev ingne förlägning där. Dom hade inge jobb :(
Men jag e inte olyklig för de :P Manpower ringde nämligen och erbjöd mig ett annat "uppdrag" i Sollentuna :D
Så jag har jobb nästa vecka också. Bra betalt är det också :D
Lite långt att åka men va fan ..  JOBB :D

Nu ska jag åkte iväg med Lille bruur till Skärholmen. Puckot behöver vinterjacka & jeans :P.
Ska nog kolla efter något fint till mig själv ockdå ;)

Ikväll blire nog krööök med Shnattskiii :D ..... & så var de några till men kommer inte ihåg villka hon sa :P
Kul ska de bli i alla fall .. som sakt jobb i morgon men ett par kalla e man ju värd efter en hård vecka ;)



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0