23/1 -10 Lördag Blir en bra helg de här :)

Igår hade jag så jääääääävla skoj :D
Drog hem till Shnattskiii på lite smått förktök med henne & Lina. Helena & Micke satt me också.
Sen vart de gamla hederliga Piccan, har inte varit där på evigheter :P
Det roligaste  var att  vi träffade Jimmy & Joel där :D
HAr ju inte umgåtts me dom på 100 år. Var så jävla kul och ses. Lilla plutt Joel e inte sån plutt längre :P Fan vi umgicks ju dagligen förut, nä de va riktigt kul asså :D


Vart lite för mycke öl än vad jag planerat .. (som vanligt), så de va hårt att komma upp i morse.
Men allt gick bra i alla fall & efter de tog jag mig ner till centrum & köpte present åt Nathalie & Emz :)

Ska ju fira Nathalie ikväll. Först hos henne med förkrök & sen vidare till Chaplins bar, hon har tydligen hyrt vipen så de ska bli kul :)


Måste bara tillägga att jag spenderade alldeles för mycke pengar på mig själv igår :P
Fast fick jätte mycke snygga kläder & de behöver jag ju :) En av "tröjorna" ska jag ha ikväll :)
Och jar ÄNTLIGEN fått tag på en svart ögonskugga. Har letat i evigheter :P
+ att nån jävla försäljare sålde på mig nån jävla nagel grej :P haha brukar inte gå på sånt men den här va lite ball :P hahahahaha
Men inte nog me de .. köpte änu mer idag ;P haha
Jag ska inte gå i affärer när jag har pengar :P
Men nu får jag allt hålla mig ett tag :P haha


Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: tina

Man måste ju unna sig saker ibland :). Du var värd det du köpte! Puss! <3

2010-01-24 @ 15:14:05
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0