24/1 -10 Söndag Villken jävla kväll!!

I går firade vi ju Nathalies 19 års dag. Det började med förkrök hemma hos henne







Vid 10 tiden blev det buss & tågresa in till stan.





Väl framme vid Chaplins vart de änu mer party. Tjejorna sjöng kareoke (jag fotta), drack världens goaste jävla drink asså. Tror till och med jag vet hur man gör den ;)
Vi mötte i alla fall upp massa folk där.





Kvällen var lyckad. Hände lite tråkighter tyvär. Både före, under & efter krogen. Men om man bortser från de så var de lyckat. Fast jag lär nog aldrig dra till Chaplins igen. Inte direkt min typ av krog om man säger så ;P
Alla drog ju en efter en, men när de stängde drog jag, Emz, Linda, Manne, Pölen, Niklas & Robin till donken & käka.
Får man käka ifred eller? Ne värkligen inte utan då komemr de nån jävla mupp snubbe & börjar tjaffsa. De ena leder till den andra och rätt som de e så flyger alla på alla & det flyger stolar över heeeela donken ;P
Vi lyckades i alla fall jaga bort dom små krypen ;) Är ganska säker på att dom led mer än vi ;)

Så vi tillbringade i alla fall den sista timmen av kvällen på sjukan :P Både Jag & Manne hade fått stolar i huvudet och blödde ganska rejält :P & Emz hade fått en på handen & näsan. Men what a fuck ... vi lever ju ;)
Satt mäst & ass garvade åt händelsen där på sjukan :P Dom är ju pinsamma :)









Vi hittade spy påsar att leka me ;) hahha Jag följde me Emz & Manne hem och kvarta på deras soffa :P
Idag har telefånerna ringt fram & tillbaka och kollat hur alla mår. Tror fan ALLA råkade ut för NÅGOT igår :P haha
Villken jävla kväll ;)

Till slutt vill jag bara ägna ett stort GRATTIS till Nathalie som fyller 19 idag :) Tack för att du ordnade en sån rolig kväll :D

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: JESSICA

emma och alle, mina krigare!!!

2010-01-24 @ 20:51:48
URL: http://jssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0