25/1 -10 Måndag Sollentuna jobbet

Jobbet i Sollentuna var helt ok. Är på ett litet lager på TDC, håller och plockar mobiler, handsfre, batterier mm.
Plockade med ett par Iphones idag & blev faktsikt riktigt sugen på att köpa en, har varit RIKTIGT ANTI innan faktsikt (hatar touchskärm :P) men som sakt e riktigt sugen nu trott de, den har ju en massa balla funktioner :P.
Men som sakt, arbetstiderna e lite sunkiga, 8 - 5, kör hellre 7 - 4. I morgon blir de jävligt stressigt till Hallunda, men får gör de bästa av de, ska försöka vinna lite tid via kortare lunch :P hahaha



Nu ska jag alldeles strax iväg till Vårby & jobba, sen direkt hem & nanna kudden. Hinner inte me mycke dessa dagar.

Men e super duper gald, snackade med Lina i fredags om att jag e intressead av & jobba som lärling på nån verksta (så jag inte gått 3 år på gymnasiet i onödan), så jag kan få användning av min utbildning. & hon messade mig idag & säger att hon typ fixat jobb åt mig på en verksta i Jordbro där Tomas jobbar :D
Asså skoja inte att jag blev glad ... :D Slippa Manpower, få användning att utbildningen, göra de jag tycker e kul .. Nä fy fan va jag e glad ... Tack så jävla mycke Lina :D

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

lycka till på mekonomen den 9:onde ;) det kommer nog gå super för dig!

2010-01-25 @ 21:56:10
URL: http://lunntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0