26/1 -10 Tisdag Brutalt sluuuuuuut :P

Jag e heeeelt död !!!! Hinner ju inte sova något om nätterna :P
Nu tänkte jag fixa lite grejor, slå in Emz present till exempel, sen plocka i ordning lite, ducha .. sen måste jag fan sova. Orkar inte vara så här jävla trött i morgon :P

Idag har dagen gått så jääääävla långsamt!!! Typ krypigt fram, fick stressa som fan från Sollentuna också. Kom lite sent till träningen men Tobbe var ju där så de va lugnt :)
I morgon drar jag direkt hem till Emz efter jobbet. Hon fyller ju år lilla stumpan :)

Ne nu måste jag fortsätta men mina sysslor :P. God natt everybody ;)

Peace out ;)

PS: Pratade lite smått men min lilla Hanna Panna som ÄNTLIGEN har kommit hem från Tailand & som jag saknat så :D

Kommentarer
Postat av: Emz

Jag fyller år jag fyller år wooohoo imorgon blir jag stor för jag fyller år! Wiiiie

2010-01-26 @ 21:31:57
URL: http://emssj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0