28/1 -10 Torsdag I morgon åker jag :D

Igår firade vi min lilla Emz :D Grattis i efterskott gumman.
Var hemma hos henne med MASSA folk, drack öl, skumpa & käka smörgåstårta ... SKIT GOTT :D
Senare drog vi ner på Druvan :D Dom hade inte öppet så länge men vi lyckades ändå komma hem sent :P
Vissa saker sket sig .. men det skulle inte vara en ordentlig födelsedag utan lite kaos .. de här lixom till har jag märkt ;)
Fick i alla fall sova ca 2 timmar innan jag skulle upp och jobba i alla fall :P De e alltid nått.

Har varit hårt som fan idag, trött som fan. Men jag tog mig fan till och med i kragen & drog iväg & simmade med Linda :D Fan vad jag e duktig asså :P

I MORGON ÅKER JAG TILL ESKILSTUNA :D! Drar direkt efter jobbet i morgon, blit upplockad i Tumba. Det är tävlingsdags igen & självklart följer den taggade tränarn me ;)
Jag älskar att åka bort, & jag älskar ju värkligen simningen så det ska bli hur kul som hälst. Jag hoppas ungarna persar, specielt för deras skull men även för min ;) Skulle bli så glad då :)
Men men jag kommer finnas på mobilen för alla vänner som kommer sakna mig i helgen ;) Mina tankar kommer finnas med er :P hahaha
I will be back on Sunday :)
<3<3<3<3


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0