3/1 -10 Söndag Träffa Morbror

Ska snart hem till moster. Morbror e där. Han var ju inte me på julafton så vi kör en liten träff så här i efterhand i stället :)
Träffar honom aldrg de e synd :(

Igår var de tänt att bara sitta hemma. Men jag gick i alla fall med Shnattskiii till Piccan en stund. Käkade en Pizza & drack en öl .... eller 2 ;)
Sen gick jag faktiskt hem & la mig. Ja jätte trött till en början, men sen när jag la mig fick jag en massa sms som jag svarade på och sen kunde jag inte somna på typ 2 timmar i alla fall :P

Får se vad man gör resten av dagen, skulle behöva hämta mina filmer hos Maggie. fast blir ju bara Narnia, måste vänta på Hooligans för den kom bort så får köpa ny :(
Rest in peace min favo film ;)

Peace out ;)



"50, 49, 48, 47 .... 3, 2, 1 GOTT NYTT ÅR!!!!!"
-Nyår 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0