31/1 -10 Söndag I'm Back from Eskilstuna :)

Så var man hemma igen då. Denna helg har ju gått oerhört fort. Känns så tråkigt att komma hem på någe sätt. När jag åker iväg på sånna här helgen så blir jag såa vslappnad, ör en helt annan människa i princip.
Men men back to the real life !!!!

Tävlingen gick i alla falla as bra :D Mina simmare var huuuuuur jävla duktiga som hälst, är så jävlsa stolt. Dom persade jätte mycke, är specielt stolt över en som har gjort såna enorma framsteg :)
Måste ju även tillägga att va tamme tusan var den bästa hejarklack på denna tävling :D Har GANSKA ont i halsen & fötterna :P
Tror dom andra blev lite smått sotis, på sista passet idag så hade dom gått och köpt nån tuta för att kunna överrösta oss ;)
Men icke sa nicke .. vi var fan bäst ändå ;)
Även våra "pesentationer" inför finalpassen i 50 fritt idag var ju oerhört bäst ;) right ? ;)
Ne de har varit en klockren resa .. längtar till nästa :)

Ikväll ska jag i alla fall ÄNTLIGEN få se Snabba cash med Shnattskiii :D
Har väntat i evighter :D
Han har ju blivigt min favorit, Joel Kinnaman, han e sååå jävla snygg :)
Ganska skumt efter som jag HATAR back slick, men han är så jävla snygg ändå :)
Så nutänker jag dräggla igenom hela filmen :D




Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: tina

Hur faan kan alla tycka att han e snygg!?!?!? Jag ser det dock inte, fast å andra sidan är ju inte "svenne-looken" min grej, Jag diggar ju mörka spanska killar ;). haha



Vill du ha en gratis design av mig? Funderar på att börja göra lite, och tänkte öva på mina vänners bloggar ;). Säg till då :). Puss

2010-02-01 @ 00:17:34
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hur kan du inte se de ;) ? Jag tänkte gifta mig med den karln ;)



Kanske de har faktiskt funerat på att jag behöver en ny :P

2010-02-02 @ 22:23:57
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0