5/1 -10 Tisdag Full rulle

Körde nyss Helena till Maxi. Var bra att ha en andledning till att komma upp så man inte sov bort hela dan :D
Nu sitter jag nere på badet & väntar på ett samtal.
Ska skicka ut lappar & dom MÅSTE skickas idag & de e en grej jag måste dubbel kolla först så de inte blir en massa felsteg :)

Ska vidare till Matte sen & lämna hans filmer. Ska även se hur han har de, han har ju tydligen möblerat om :P.
Efter de ska jag iväg & träna med Nina :D
Var så mycke folk igår så de vart lite  dålig träning :P Finns ju bara 4 banor i Fittja så man får tränas så jävligt :P Hoppas på mindre folk idag.


Var vid graven igår :( Första gången jag var där som sakt. Måste säga att de var en väldigt fin sten. Fan va svårt de var, har ju så svårt att acceptera att de värkligen har hänt :(.
Saknaden e stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0