8/1 -10 Fredag Stan stan stan

Blev ju inte att jag tog mig in till stan igår .. men ska dit idag i stället.
Har lyckats ragga me mig Nathalie ... om hon svarar snart. Hon ligger skert & sover .. TRÖTTMÖSSA :P

I kväll ska jag troligtvis köra filmkväll med Shnattskiii. Elelr visnackade om de i veckan sen har vi inte pratat mer :P men jag hoppas på de ... skönt & ta de lugnt :)

Igår glodde jag på Flickan som lekte med elden & Borta med vinden .. den e fan 4 timmar lång :P Den va slut vid halv 1 haha men den e så jävla bra .. en riktigt klassiker :D



Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha ja såg oxå flickan som lekte med elden igår :P

2010-01-08 @ 13:20:16
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0