9/1 -10 Fredag Duktig flicka e vad man e

Har nyss komit ut ur dushen. Känner mig jätte duktigt, var nere & gymade med Nina idag :)
Känns jätte bra i kroppen värkligen, jag vill ju så gärna komma igång ordenligt men dee så svårt när badet har stängt. Hoppas dom öppnar snart snart snart :)
Då ska jag simma simma simma.
Men tills dess får Fittja badet & gymet räcka. De e helt ok.

Från & med onsdag & 1 & ½ vecka framåt har jag jobb :)
På gamla hederliga Alfa Laval.
Fast denna gång är de via Manpower.
Hahah Nisse manpower ;) Jag är en Nisse :D
Ska skriva kontrakt på tisdag. Jobba jobba jobba :D

Ikväll ska jag till PH. Han fyller ju år idag.
Grattis grattis :)
Jag tror de kommer kul :)
Tänkte kröka till lite mer ordentlig idag :) Har tagit de lite lugnt ett tag ju.
Slut på de ;)

Peace out ;)

"Har du problem?
Ja
Ring Nisse på Manpower"
;)
-Manpower reklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0