Blocka mig från internet shoping ;)

Fan de vart ingen träning idag. Nina banga ur ;P
Ne men hon hade varit i stallet hela dan & va tydligen genomfrusen.
Så får köra på stenhårt i morgon i stället.
Jag e as taggad .. vänta bara tills mitt älskade Storvretsbad kommer igång igen ;) hahah
Då blir man fisken i vattnet ;)

Har fixat klart alla papper nu så slänger dom i brevlådan i morgon :)

Man borde inte kunna handla på näten :P
För nån timme sen satt jag inne på CDON.com & beställde filmer & serier för 800 spän ;)
Hahah gick bara in & glode för att de e vinterrea så tänkte fynda lite, hittade 4 filmer billigt :D
Men så passade jag på & beställa 4:e säsongen av Förhäxad på samma gång och så hittade jag 1:a & 2:a säsongen av A-team till ett kanon pris :D
kunde inte motså hahah .... Hoppas dom kommer snart snart snart :D :D

Peace out ;)



"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0