13/7 -10 Berättelsen om bästa Västerås resan :D

Jag säger bara fuck villken brutalt kul jävla helg jag har haft asså :D
Drog me Maggie & Emz till Västerås :D Power meet !!!
Först svängde vi förbi Maggies land och hämta täcken & lite skit

Väl framme parkade vi Jeepen vid Plantagen :P
Där vart vi hämtade i Party Vanen
Sen glev vi runt hela fredags natten + lördags morgonen
Lyssna på musik, kröka som as, garvade som svin. Ne fy fan va kul de va :D
Blev läggdags vid halv 7 lördag morgon :D

Vaknar runt 10 tiden ... törstiga som djur! hmm .. kapabel till att köra? NEJ!
Vandring till Statoil ... Köpte vatten, läsk & glass hahahah
Nästan framme vid Jeepen står vanen & dude'sen och väntade på oss :D
De var frukost på Max sen tillbaka för tandborsting osv :D
Sen var de bara ut igen :D
Brutal värme måste jag säga :P Sjuuuukt jobbigt, men de löste sig med en bad paus. Brutalt varmt i vattnet. Hur härligt som hälst.

Det vart självklart oerhört mycket krökande även denna kväll/natt/morgon ;)
Efter badet blev det en fet Pizza sen vare bara påt igen ;)
Mådde ltie halv illa en stund men en krök paus på en halvtimme så var man igång igen sen ;)
Sånt kan behövas efter ett xxx antal timmars krökande :)
Blev i alla fall många bärliga burnisar, mycke öl & skratt och typ 100 talt underbara skämt haha

Helgens bästa var Sim-kort!!
Citat av Järvinen:
Din Iphone kan väl simma, för den har ju ett sim-kort ;)
Hahahahahahha
& sen när Joel tappat rösten och snacka som en tant i bilen, fy fan säger jag bara, Borde ha brutala magrutor efter de där ;) hahah

Jag längtar grymt till Power 2011 ;)

Peace out ;)









Kommentarer
Postat av: Astrid Bolund

fint skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 21:04:43
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0