18/7 -10 Söndag Ensam mys

Söndag nu igen! 
Vaknade och mådde hyffsat bra faktiskt. Men fanns inge och göra så segade i sängen fram till typ halv 3 - 3.
Kollade på en av jordens bästa filmar. STRUL :D
Så jävla bra film
" Blir det nån andra värs eller ;) ?" hahahahah

Efter de drog jag till Sandviken med syrran. Badade lite och somnade på stranden ui nästan en timme hahaha
As skönt ju :P

Igår var både bra och dålig. Hade jätte kul i alla fall
Började i Salem med ett par Brezer och lite bira.
Sen vart de Taien, mat och mer bira.
Sen röjde vi i Jeepen bort till Skansundet och drack grogg.
Sen hamnade vi hos Tim.
Jag va väl hemma vid 6 i morse :P hahah Så jävla bra

Tråkigheter hände även men de går vi inte in på.
Jävla snut idioter säger jag bara :P
När fan ska dom göra nån ordentlig nytta igentligen?
När man värklgen behöver dom så finns dom ju ingenstans :@

Ne nu ska jag mysa ner mig i min STOOOORA säng och sätta på en bra rulle :)
Känner mig lite seg faktiskt haha

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0